فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

کریستین استوارت

هنرپيشه آمريكايي كريستين استوارت

کریستین استوارت بازیگر آمریکایی متولد 9 آوریل 1990 است. او شهرتش را به خاطر ایفای نقش بلا سوان در فیلم گرگ و میش و فیلم ماه نو دارد و این کار را در Eclipse تکرار کرد. او همچنین در فیلم های اتاق وحشت، زاتورا، سرزمین زنان، طبیعت وحشی و The Messengers نقش آفرینی کرده است.

 

هنرپیشگی

او حرفه ی بازیگری را در سن هشت سالگی پس از آنکه نماینده ای اجرای او را در نمایش روز کریسمس مدرسه ی ابتدایی دید، آغاز کرد. اولین نقش او بخشی بی کلام در فیلم سال سیزدم بود. نقش بعدی او در فیلم The Flintstones in Viva Rock Vegas دختری بود که حلقه ای را پرتاب می کرد. متعاقبا در فیلم مستقل The Safety of Objects در نقش دختر پسروار یک مادر تنها که نقشش را پاتریسیا کلارکسون بازی می کرد، ظاهر شد. او نقش اصلی فیلم هالییوودی اتاق وحشت را که دختری عبوس و مبتلا به دیابت از مادری طلاق گرفته( جودی فاستر) بود، بازی کرد. این فیلم نظرات مثبتی را درپی داشت و استوارت به خاطر اجرایش توجه مثبت همگان را جلب کرد.

هنرپيشه آمريكايي كريستين استوارت

بعد از موفقیت فیلم اتاق وحشت او در یک فیلم ترسناک دیگر به نام Cold Creek Manor بازی کرد ، او نقش دختر دنیس کوید و شارون استون را به عهده داشت ، اما این فیلم عملا فروش خوبي نداشت.

اولین نقش اول او در اکشن کمدی Catch That Kid در .......................


موضوعات مرتبط: نوزدهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما کریستین استوارت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 8:42 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon